Szukaj

 

Szukaj również w treści artykułów

Podstrony: 1 2 3 4 5 >>
Przetarg na zakup wraz z dostawą sprzętu i aparatury elektrycznej do ZHW w Opolu (WIW.DA-241/17/2008)

WIW.DA-241/17/2008

 

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż z dostawą do siedziby zamawiającego urządzeń diagnostycznych.

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) (ODT ) (PDF) (DOC)

 

Zał. nr 1 – formularz ofertowy, (ODT ) (PDF ) (DOC )

Zał. nr 2 – oświadczenie, (ODT ) (PDF ) (DOC )

Zał. nr 3 – wzór umowy. (ODT) (PDF) (DOC)
Redaktor: Arkadiusz RossmannData publikacji: 2008-11-21 13:51:17
Wprowadził do BIP: Małgorzata SadowskaData modyfikacji: 2009-06-03 12:27:56
Ilość wyświeleń artykułu: 11666Historia zmian >>
Protest do przetargu nieograniczonego na dostawę urządzeń diagnostycznych do ZHW (Sprawa nr 241/16/2008)

Treść protestu zgłoszonego przez firmę CHEMINST Polska do przetargu nieograniczonego na zakup wraz z dostawą urządzeń diagnostycznych do Zakładu Higieny Weterynaryjnej przy Wojewódzkim Inspektoracie Weterynarii w Opolu (ODT )  (PDF )

 

Odpowiedź do protestu firmy CHEMINST Polska (ODT)  (PDF)

Redaktor: Arkadiusz RossmannData publikacji: 2008-11-20 15:20:49
Wprowadził do BIP: Małgorzata SadowskaData modyfikacji: 2009-06-03 12:38:34
Ilość wyświeleń artykułu: 11622Historia zmian >>
Sprostowanie do zamówienia publicznego 241/16/08

 

WIW.DA 241/16/08                                                                                         Opole,  19 listopada 2008 r.

Sprostowanie

W zawiązku z wpłynięciem protestu  do zamówienia publicznego 241/16/08 na sprzedaż i dostawę do siedziby zamawiającego urządzeń diagnostycznych, Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Opolu

informuje,  iż zmienia datę składania i otwarcia ofert:

jest:  data składania ofert : 20 listopada 2008 godz. 12:00

           data otwarcia ofert : 20 listopada 2008 godz. 12:30

powinno być: data składania ofert : 24 listopada 2008 godz. 12:00

                          data otwarcia ofert : 24 listopada 2008 godz. 12:30
Redaktor: Arkadiusz RossmannData publikacji: 2008-11-19 14:35:59
Wprowadził do BIP: Małgorzata SadowskaData modyfikacji: 2009-06-03 12:38:50
Ilość wyświeleń artykułu: 10709Historia zmian >>
Przetarg na zakup wraz z dostawą urządzeń diagnostycznych do ZHW w Opolu

WIW.DA-241/16/2008


Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą urządzeń diagnostycznych do Zakładu Higieny Weterynaryjnej przy Wojewódzkim Inspektoracie Weterynarii w Opolu (WSZ: 33124100-6 – urządzenia diagnostyczne)

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) (ODT ) (PDF) (DOC)

Zał. nr 1 – załącznik 1, (ODT ) (PDF ) (DOC )

Zał. nr 2 – załącznik 2, (ODT) (PDF) (DOC)

Zał. nr 3 – załącznik 3, (ODT) (PDF) (DOC)

Strony SIWZ z podpisami (ODT) (PDF)

 

Sprostowanie

W związku z zapytaniami dotyczącymi siwz do zamówienia publicznego na sprzedaż i dostawę do siedziby zamawiającego urządzeń diagnostycznych nr 241/16/08 Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Opolu zgodnie z art. 38 ust 6 przedłuż termin składania ofert w wyniku modyfikacji treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Jest : data składania ofert : 18 listopad 2008 r. godz. 12:00

data otwarcia ofert : 18 listopad 2008 r. godz. 12:30


powinno być : data składania ofert : 20 listopad 2008 r. godz. 12:00

data otwarcia ofert : 20 listopad 2008 r. godz. 12:30

 

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Opolu na podstawi art. 38 ust 2 Prawo zamówień publicznych informuje, że w w/w postępowaniu przetargowym wpłynęły zapytania dot. Wyjaśnienia treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia o podanej niżej treści cyt:


  1. Czy dygestorium powinno być wykonane w całości z blach i kształtowników metalowych z dodatkiem ceramiki i szkła, bez użycia materiałów drewnopochodnych (dopuszcza się ramę okna przedniego wykonaną z MDF)?

  2. Czy Zamawiający wymaga aby blat był wykonany z ceramiki monolitycznej (jednolita Płyta) o grubości minimum 35 mm wraz z podniesionym obrzeżem z czerech stron?

  3. Czy producent powinien posiadać certyfikat ISO 9001 oraz certyfikat CE dotyczący danego dygestorium, który dołączy do oferty?

  4. Czy listwa armaturowa powinna być umieszczona powyżej blatu roboczego z możliwością jej rozbudowania o dodatkowe media?

 

  1. Czy Zamawiający wymaga zaoferowanie komory laminarnej z blatem roboczym dzielonym na sześć części? Rozwiązanie to ułatwia utrzymanie czystości blatu, jak na przykład: umieszczenie blatu w autoklawie. Zwiększa odporność mechaniczną blatu (uginanie pod ciężarem).

  2. Czy Zamawiający wymagając maksymalnej ochrony produktu, operatora i środowiska pracy, wymaga zastosowania trzech wentylatorów obsługujących osobno filtr główny i wylotowy w komorze laminarnej? Rozwiązanie to pozwala na obniżenie zużycia energii o 60% w stosunku do zastosowania jednego wentylatora. W przypadku awarii wentylatora głównego, drugi wentylator utrzymuje podciśnienie w komorze, co gwarantuje utrzymanie czystości w komorze roboczej przez krótki okres czasu. Zastosowanie dwóch wentylatorów o mniejszych gabarytach pozwala na obniżenie poziomu hałasu pracy komory laminarnej.

  3. Czy komora laminarna z pochyloną szybą powinna być wyposażona w funkcję manualnego opuszczania poniżej poziomu blatu roboczego w celu łatwego dostępu podczas czyszczenia do całej powierzchni szyby bez konieczności unoszenia do poziomu? Rozwiązanie to pozwala uniknąć systemu odchylania szyby , tym samym niweluje prawdopodobieństwo urazów ciała, jakie mogą nastąpić podczas uderzenia w odstające poziomo metalowe elementy obramowania szyby frontowej komory.

  4. Czy zamawiający wymaga , aby filtr główny zamontowany był pod kątem prostym do szyby przedniej, co pozwoli na uzyskanie maksymalnej bariery laminarnej w komorze roboczej?

  5. Czy zamawiający biorąc pod uwagę uzyskanie maksymalnie uporządkowanej strugi laminarnej cząstek powietrza w komorze roboczej, wymaga aby lampa UV była zamontowaną na stałe, umieszczona poza obszarem roboczym komory? Po przez umieszczenie lampy UV poza główną przestrzenią roboczą, nie zakłóca się przepływu laminarnego powietrza w komorze.

  6. Czy zamawiający wymaga umieszczenia okna frontowego pod kątem 80st. do powierzchni pracy? Rozwiązanie to pozwala zająć użytkownikowi wygodną i ergonomiczną pozycję pracy. Dzięki nachyleniu szyby unikamy zjawiska odbicia.

  7. Czy zamawiający wymaga dwóch podłokietników wykonanych ze stali kwasoodpornej. Umożliwia to łatwe autoklawowanie oraz zainstalowanie w każdym punkcie szerokości blatu roboczego, optymalizując pozycję pracy?

  8. Czy zamawiający wymaga, aby wnętrze obszaru pracy było malowane białymi, nie odblaskowymi farbami epoksydowo-poliestrowymi. Zapobiega to odblaskom od lampy oświetleniowej, gwarantując taki sam poziom czystości i odporności na odczynniki chemiczne jak przy zastosowaniu stali nierdzewnej? Rozwiązanie to gwarantuje, że nawet długotrwała praca w komorze nie powoduje zmęczenia oczu, co ma miejsce przy refleksach świetlnych od stali nierdzewnej.

  9. Czy zamawiający wymaga natężenia oświetlenia w komorze roboczej co najmniej 1200 lux? Mniejsze natężenie światła nie gwarantuje optymalnego oświetlenia całej powierzchni roboczej w komorze laminarnej.

  10. Czy urządzenie powinno być wyposażone w wyświetlacz z piktogramowymi znakami obsługi funkcji komory wraz z wyświetlanymi pisemnie parametrami pracy komory? Rozwiązanie to pozwala na bardzo prostą obsługę urządzenia bez konieczności wczytywania się w zawiłe komunikaty.

  11. Czy Zamawiający podając wymiar przestrzeni roboczej „dwustanowiskowa (szerokość stanowiska pracy około 180 cm)”, wymaga aby komora laminarna przy szerokości blatu roboczego 180cm posiadała jak najmniejsze gabaryty zewnętrzne, tzn. szerokość zewnętrzna maksymalnie 190cm, głębokość zewnętrzna maksymalnie 80cm, wysokość zewnętrzna maksymalnie 152cm? Bardzo istotne jest aby urządzenie przy tak dużej szerokości posiadało jak najmniejsze wymiary zewnętrzne, co związane jest z jego transportem przez standardowe drzwi oraz ilością miejsca zajmowanego w pomieszczeniu laboratoryjnym.

  12. Czy Zamawiający podając wymiar przestrzeni roboczej „dwustanowiskowa (szerokość stanowiska pracy około 180 cm)” wymaga aby tak duże urządzenie emitowało maksymalnie niski poziom głośności, wynoszący poniżej 57 dBA, podczas jego pracy?


  1. Czy komunikaty wyświetlacza służącego do obsługi komory i podającego informację o stanie pracy i sprawności urządzenia powinny być wyświetlane na panelu sterowania typu dialogowego w języku polskim, ze względu na jasną i prostą obsługę urządzenia przez użytkownika?

  2. Czy Zamawiający może sprecyzować, czy podane wymiary to wymiary zewnętrzne czy wewnętrzne urządzenia? Czy Zamawiający dopuszcza komorę o wymiarach wewnętrznych: wysokości 720 mm, szerokości 630 mm, głębokości 630 mm?

  3. Czy komora powinna posiadać funkcję aktywnego wyczekiwania na pracę przy zmniejszonej prędkości nawiewu (stand-by)?

  4. Czy komora powinna posiadać możliwość zainstalowania filtra węglowego dla komór do prac z materiałami zakaźnymi i toksycznymi?

  5. Czy komora powinna posiadać przednią szybę unoszoną do poziomu na teleskopach gazowych w celu jej łatwego czyszczenia?

  6. Czy Zamawiający może sprecyzować, czy komora laminarna powinna posiadać przepływ powietrza – laminarny pionowy oraz być komorą II klasy bezpieczeństwa biologicznego - zgodną z normą PN-EN 12469?



Odpowiedzi:


Ad. 1. Digestorium zgodnie z podanymi wymaganiami nie powinno być w całości z blach i kształtowników metalowych.

Ad.2. Zgodnie z wymaganiami blat wykonany z litego spieku ceramicznego

z zintegrowanym podniesionym obrzeżem

Ad. 3. Nie musi posiadać certyfikat ISO 9001, a jeśli posiada certyfikat CE dotyczący digestorium to może dołączyć do oferty.

Ad. 4. Listwa armaturowa wymagana jest poniżej blatu roboczego.

Ad 5. Wymagamy blatu dzielonego na części.

Ad 6. Wymagamy aby komora posiadała co najmniej 2 sztuki wentylatorów, więc większa ich liczba np. 3 szt. Jest oczywiście wskazana.

Ad. 7.Tak wymagamy aby szyba posiadała funkcję manualnego opuszczenia szyby poniżej poziomu blatu.

Ad. 8. Wskazane jest aby filtr główny zamontowany był pod kontem prostym w stosunku do szyby przedniej.

Ad. 9. Wymagamy aby lampa UV zamontowana była na stałe i poza obszarem roboczym

Ad. 10. Wskazane jest aby szyba frontowa umieszczona była pod kontem 80 stopni w stosunku do powierzchni pracy.

Ad. 11. Wymagamy 2 podłokietników z możliwością instalacji w każdym punkcie szerokości blatu.

 

Ad. 12. Wskazane jest aby wnętrze komory było malowane białymi nieodblaskowymi farbami.

Ad. 13. Wskazane jest natężenie światła w komorze co najmniej 1200 lux.

Ad. 14. Wskazane jest aby funkcje komory wyświetlane były w formie piktogramów, parametry pracy zaś w formie pisemnej.


Ad. 15. Wymagamy aby urządzenie przy długości roboczej blatu180 cm miała szerokość zewnętrzną max 190 cm.

Ad. 16. Wymagany niski poziom głośności podczas pracy (poniżej 57 dBA).

Ad.17. Komunikaty służące do obsługi komory i podające informacje o stanie pracy

i sprawności urządzenia powinny być wyświetlane na panelu sterowania typu dialogowego w języku polskim. Informacje które powinny się tam znaleźć:

- załączenie i wyłączenie pracy urządzenia,

- załączenie /wyłączenie lampy jarzeniowej,

- załączenie /wyłączenie lampy UV,

- zmniejszenie prędkości nawiewu,

- sygnalizacja alarmu,

-cyfrowy wyświetlacz czasu pracy.


Ad. 18. Wymiary zewnętrzne:

- wysokość 930mm,

- szerokość 670mm,

-głębokość 500mm,

Wymiary przestrzeni roboczej

- wysokość 500mm,

-szerokość 650mm,

- głębokość 450mm.

Komora może posiadać wymiary, te które zostały zaproponowane przez Państwa Firmę.


Ad.19.i 20. Komora nie musi posiadać funkcji aktywnego wyczekiwania na pracę przy zmieszonej prędkości nawiewu, nie musi też posiadać możliwości zainstalowania filtra węglowego.


Ad. 22. Komora nie musi posiadać przedniej szyby unoszonej do poziomu na teleskopach,

Lecz taka funkcja była by mile widziana.


Ad. 23. Komora powinna posiadać przepływ powietrza laminarny i nie musi być komorą II klasy bezpieczeństwa.

 

Redaktor: Arkadiusz RossmannData publikacji: 2008-11-07 08:53:41
Wprowadził do BIP: Małgorzata SadowskaData modyfikacji: 2009-06-03 12:28:04
Ilość wyświeleń artykułu: 10710Historia zmian >>
Przetarg na zakup samochodu typu SEDAN
WIW.DA 241/15/2008

Przedmiotem zamówienia jest zakup nowego samochodu osobowego typu SEDAN.


Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) (ODT ) (PDF) (DOC)

Zał. nr 1 – załącznik 1, (ODT ) (PDF ) (DOC )

Zał. nr 2 – załącznik 2, (ODT) (PDF) (DOC)

Zał. nr 3 – załącznik 3, (ODT) (PDF) (DOC)

Strony SIWZ z podpisami (ODT) (PDF)

Odpowiedź na pytanie –(ODT) (PDF) (DOC)


 

 

Pytanie nr1:

1. Czy Zamawiający dopuści samochód z układem ESP, który:

  • stale porównuje dane przekazywane przez czujnik kierownicy i czujnik trakcji po to, aby wykryć nadsterowność lub podsterowność. Pomaga przywrócić początkowo zaplanowany tor jazdy?
  • oddziałowuje na hamulce i silnik, aby ograniczyć ślizganie się kół w przypadku utraty przyczepności: system zapobiegający ślizganie się kół (ASR)?

Odpowiedź:

NIE
Redaktor: Arkadiusz RossmannData publikacji: 2008-11-06 11:17:09
Wprowadził do BIP: Małgorzata SadowskaData modyfikacji: 2009-06-03 12:28:15
Ilość wyświeleń artykułu: 10497Historia zmian >>
Redagują: Barbara Mozol, Arkadiusz Rossmann